čtvrtek 1. března 2012

Začínáme!

Dnes 1. března 2012 jsem se konečně odhodlala napsat první článek.
        Po dvou měsících plánování a odkládání jsem konečně tady. Nevím, jak dlouho mi to tu vydrží. Jsem hodně přelétavá. Ale o mě zas v jiném článku. Asi bych se měla představit, že? Takže jmenuji se Alice a je mi 15 let. Mám ráda když mi ostatní říkají Ája, i když se ke mě tahle zdrobnělina moc nehodí (nejsem zrovna drobek co se týče výšky). S tímto blogem hodlám zacházet, jako s osobním internetovým "diářem", kam si můžu napsat cokoliv mě napadne. Jenom doufám, že to aspoň někoho bude bavit a zajímat. Asi nejpodstatnějším důvodem existence této stránky je moje seberealizace. Zajímá mě, co si o mé práci a nápadech myslí ostatní. Až do dnes znám názory mých přátel a rodiny, ale ty nejsou moc objektivní. K tomu, vytvořit blog mě dostrčil také dnešní fenomén internetu a blogů a blogspotů a dalších stránek. Docela ráda bych patřila mezi bloggery, kteří rádi a často publikují. Tak doufám, že mi to tu vydrží a hlavně doufám, že budu mít úspěch. 




P.S.: Omlouvám se za kvalitu fotek, ale fotím pouze na mobil, fotoaparát je právě mimo provoz.

Žádné komentáře:

Okomentovat