čtvrtek 1. března 2012

Italská ulice

        Tenhle obraz jsem malovala po Vánocích. Protože miluju léto a teplo, celý obraz je ve veselých barvách. Malovala jsem podle fotografie. Sice jsem po pár tazích štětce rezignovala a zjistila, že fotce se moje dílo nikdy nebude dostatečně podobat, ale přesto jsem to stejně domalovala. Snažila jsem se soustředit na správnou perspektivu. A možná proto jsem to přehnala s barvami. Právě teď visí na bílé stěně, nad malým černým stolkem, kde vynikne jeho barevnost.


 Malováno olejovými barvami Umton na sololitovou (chová se jako plátno) velikosti 60 x 40 cm. 


Italian Lane
        I painted this painting after Christmas. Because I love summer and the heat, the whole picture is in bright colors.   I tried to concentrate on the proper perspective.And maybe that's why I blew it with colors.
        Size 60 x 40 cm. Oil colours Umton 

3 komentáře:

  1. LOVE IT!!


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpovědětVymazat
  2. náhodou je to pekné, ja som maľovala jeden a to tiež na plátne bola predloha, ale dala som do toho niečo originálne a toto je super, ja by som nevedela ten uhol nakresliť tie balóny zboku, a veru nikdy sa nevzdávaj aj keď to na začiatku možno nevyzeralo podľa tvojich predstáv :)

    OdpovědětVymazat